معرفی کتاب “همه چی درباره ی نویسندگی خلاق”

2

این کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزش نویسندگی است.

دوستان عزیز اگر احساس می‌کنید به نویسندگی علاقه دارید، به آن فکر می‌کنید حتی احتمال می‌دهید از استعداد آن برخوردارید، این کتاب ابزار نوشتن و هر آنچه که برای نوشتن یک کتاب خوب مورد نیاز است را به شما آموزش می‎دهد. آموزش فیلمنامه، رمان، داستان کوتاه، کتاب کودک و نوجوان، اثری داستانی و کارامد، ادبیات غیر داستانی، شعر، سوژه یابی، پژوهش و…را توضیح می‌دهد. همچنین مهارت‌هایی عالی را در خدمت نویسنده مبتدی قرار میدهد.

کتاب “همه چیز درباره‌ی نویسندگی خلاق”، تجربیات نویسنده‌هایست که خالق این اثر هستند. همچنین حاوی مصاحبه‌هایی با بهترین نویسنده‌های دنیا است.

مقدمه‌ای از کتاب معرفی شده

آیا برایتان پیش آمده هنگامی که دارید توی فروشگاه گشت می‌زنید به خودتان ‌بگویید وقتش رسیده کتاب رمانی را پیدا کنید که نشود زمین گذاشت؟! یا جز گروهی هستید که تجربه اندکی در نوشتن دارند، اما دقیقا نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند؟ کتاب “همه چیز درباره نویسندگی خلاق” می‌تواند کمکتان کند. این کتاب در تمام مراحل کار، راهنمای شماست. از آماده سازی خود برای نوشتن و رسیدن به سوژه‌ای بکر و…. کاملا ممکن است روزی صدها نسخه از آخرین زندگینامه‌تان را برای خوانندگان امضا کنید.

عنوان: همه چی درباره نویسندگی خلاق

نویسندگان: کرول وایتلی و چارلی شولمن

ترجمه: مهدی غبرایی

قیمت: ۳۰۰۰۰ریال

شما می‌توانید نسخه الکترونیک یا صوتی این کتاب را با قیمت پایین‌تر در اپلیکیشن کتابراه، فیدیبو، سوره مهر و…..خریداری نمایید.

2 نظرات
  1. Saeedjsh می گوید

    جالب بود
    ممنون

  2. دانیال می گوید

    👏👏👏👏👌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.