پیشنهاد ویژه برای تعطیلات بین ترم

0

بعد از این همه درس خوندن و امتحان دادن می‌خوام که چند روزی رو استراحت کنم و تعطیلات خوشی رو سپری کنم…

دوست دارم با همه‌ی دوستام چه دانشگاهی و چه غیر دانشگاهی، این چند روز رو برم بیرون و خوش باشم.
اما خوب اگه هر روزم بخوام برم  تفریح و سینما و کافی شاپ برام خییییلی هم هزینه بردار میشه و هم تکراری میشه. پس چکار کنم؟!
آها!
یادم اومد! حالا وفتشه تا از خدمات سازمان یه استفاد‌هایی کنم!
ی روزش رو با دوستای دانشگاهیم میرم استخر. پول تیکت با ۱۱۰استخر در سراسر کشور قرار داد داره و علاوه بر تخفیف ۳۰-۳۵درصدی خودش ۱- ۱۵ درصد تخفیف هم به اعضای سازمان دانشگاهیان میده.
بعدشم میریم کافه کراسه تو خیابون پورسینا تو انقلاب. کافه کراسه در اصل کافه کتابه و یه محیط خیلی باحال و دانشجو پسندی هم داره. ۱۰درصد هم تخفیف برای اعضای سازمانی داره تازه پرسنلشم دانشجو هستن یا بودن پس هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد.

یه روز هم با دوستای غیر دانشجوم میرم سینما.

سینما مرکزی انقلاب ۵تا سالن داره! یعنی ۵ تا فیلم در یه زمان اکران میشه پس حتما سر دیدن یکیش با هم به توافق میرسیم. تازه ۵۰درصد هم تخفیف داره برای من. ی روزم بعد انتخاب واحد با همکلاسیام میرم برای خرید کتاب. انتشارات تیمورزاده با ۲۵ درصد تخفیف کتب پزشکی رو بهم میده و انتشارات فنی تهران هم کتاب های فنی مهندسی رو با ۱۵درصد تخفیف بهم میده سایر کتب دانشگاهی رو هم از آسان کتاب میتونم بگیرم که ۱۰درصد تخفیف داره. هرچیم که پیدا نکردیم از آدینه بوک و دیحی‌کالا اینترنتی می‌گیرم که برام تخفیف خاص دارن. بعدشم از چیلی وری غذا سفارش میدیم. با کد ۲۵درصد که حداقل ۴مرتبه میتونم برا خودمو دوستام غذا سفارش بدم . شاید وقت کردیم و یدورم با همکلاسیام باز رفتیم سینما. اینجوری من ۳روز رفتم بیرون با دوستام اما انگار ی روز رفتم بیرون ???

 

تاززززززززه!

تو این مدت می‌تونم با شرکت تو دو تا دوره‌ی پایان‌نامه نویسی و مهارت‌های شغلی با نصف نصف نصف هزینه واقعی یکیشون دو تا مدرک معتبر جدید و کلی مهارت عملی به رزومم اضافه کنم! درضمن جشنواره ملی یادگیری با کلی دوره آموزشی ار اواسط بهمن شروع می‌شه و تا اردیبهشت ادامه داره. این یعنی ………. (جای خالی رو شما با نظراتتون پر کنید.)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.