سفر عید با کمترین هزینه

1

عید نوروز یکی از ایام تاریخی و باستانی کشورمان ایران است.

در این ایام تمام دغدغه‌ی یک ایرانی بعد از اینکه چی بخرم اینه که کجا برم؟!!

با خانواده کجا برم که خوش بگذره؟

چجوری بریم که هزینه هامون مدیریت بشه؟

و در نهایت عید نوروز سال ۹۷ رو چجوری بگذرونیم؟

ما یه عالمه پیشنهاد خوب و شگفت انگیز براتون داریم!

میگین نه؟ با ما همراه باشید با راه‌ حل‌های سازمانی.

برای شروع اول نوع وسیله نقلیتون رو انتخاب کنید: قطار، هواپیما، ماشین شخصی.

اگر از قطار می‌خواید استفاده کنید برید تو سایت رجا و یه حساب کاربری برای خودتون با کد ملی خودتون بسازید. اینجوری رجا شما رو می‌شناسه و ۵-۳۰ درصد تخفیف برای هر سفر بهتون میده. اگر می‌خواید هوایی سفر کنید برید تو سایت سفرستان که با بیش از ۱۰ هواپیمایی برتر کشور همکاری داره. اونجا هم باید برای خودتون با همون ایمیلی که به سازمان دادید، حساب کاربری ایجاد کنید، تا بتونید از ۲-۷ درصد تخفیف ویژه اعضای سازمان استفاده کنید.

همین طور که بار و بندیل سفر رو بستین و تو راه سفرید، می‌تونید برای مقصدتون اقامتگاه رزرو کنید.

اگر بخواید از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی که تو بیش از ۴۰ نقطه کشور هتل داره استفاده کنید می‌تونید با ارائه حضوری کارت ۱۰-۶۰ درصد تخفیف بگیرید.

یا از طریق کد تخفیفی که اتاقک و یا پین تا پین برای هر یک از اعضا تخصیص داده از طریق سایتشون به صورت آنلاین مکان و نوع اقامت‌گاهتون ( هتل، خونه، مهمان‌سرا و …) رو انتخاب کنید. بعدش هم کد تخفیف ۸۰ هزار تومانی پین تاپین یا ۱۰ درصدی اتاقک رو ارائه بدین.

حالا با خیال راحت فقط به لحظات خوشی که می‌تونید ثبت کنید فکر کنید!

راستی این روزا هوا روز به روز داره گرمتر میشه… اگر قصد سفر به تهران، البرز، شیراز، اصفهان، مشهد، قایم شهر، تبریز، قم، کیش، یزد، ساری، اهواز و بابل رو دارید می‌تونید لوازم استخرتون رو هم ببرید. بعد از طریق سایت پول‌تیکت بلیط استخر با حداکثر ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنید.

اگر بازم مقصدتون یکی از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، البرز، لواسان، اصفهان، کرمانشاه هست می‌تونید از کد ۵۰ درصد تخفیف چیلی‌وری هم استفاده کنید. اینجوری به صورت آنلاین غداتون رو سفارش بدین.

تمام این کدها به زودی داخل سایت در قسمت «پیگیری خدمات» ثبت خواهد شد. تا قبل از این عمل می‌تونید در تمام ایام سال به جز تعطیلات با تماس مستقیم با دفتر سازمان، کدتون رو دریافت کنید.

درضمن اگر قصد سفر به تهران رو دارید می‌تونید از طریق کتابچه راهنمایی که داخل سایت و کانال سازمان موجود هست به یسری دیگه از خدمات دسترسی پیدا کنید. مثل: سینما مرکزی، کافه کراسه، کتاب فروشی، خرید هدیه از زیبا باکس و ….

 

 

 

1 نظر
  1. مهسیما می گوید

    لطفا سایت اجاره سوئیت هم معرفی کنید؛ ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.