تخت خوابت را مرتب کن (معرفی کتاب)

0



کتاب تخت خوابت را مرتب کن کتابی در دسته موضوعات انگیزشی و کسب موفقیت است.

‘چیزهای کوچکی که می‌تواند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهد’

ژنرال ویلیام مک ریون نویسنده کتاب، بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده است.
وی در ارتش آمریکا با افتخار خدمت کرده است.
در۳۷سال خدمتش به عنوان یگان ویژه نیروی دریایی در تمام سطوح فرمانده بوده و ماموریت نهایی مک ریون با درجه دریا سالاری، فرماندهی تمام نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده بوده و درحال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم، از بزرگترین‌ دانشگاه‌های آمریکا است که در آستین واقع‌ است.
وی در کتاب تخت خوابت را مرتب کن ۱۰درسی را که در تمرینات نیروی دریایی یادگرفته و با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده است را برای مخاطب عنوان کرده است.

این ۱۰درس تجربیات ساده او در تمرینات طاقت فرسای نیروی دریایی آمریکا است.

هر ده درس در مقابل چالش‌های زندگی اهمیت یکسانی دارند و جالب توجه اینکه، مهم نیست شما در چه مرحله‌ای از زندگی و دارای چه جایگاهی باشید.

او می‌گوید: در سه سال گذشته بارها و بارها مردم درخیابان جلویم را گرفتند تا داستانشان را برایم تعریف کنند: چطور آن‌ها در مقابل کوسه‌ها تسلیم نشدند؟ چطور ناقوس‌ها را به صدا درنیاوردند؟ یا چطور هر روز صبح مرتب کردن تخت خواب در شرایط سخت به آن‌ها کمک کرده است؟ همه آن‌ها می‌خواستند بیشتر در این باره بدانند که چطور این ده درس، زندگی‌ام را شکل داده است. دوست داشتند افرادی را بشناسند که در دوران حرفه‌ای الهام بخش من بودند. این کتاب کوچک‌ترین تلاشی برای این مهم است.

نام کتاب: تخت خوابت را مرتب کن

نویسنده: ژنرال ویلیام مک ریون
مترجم: حسین گازر
کتاب کوله پشتی

‘شما می‌توانید نسخه الکترونیک و یا صوتی این کتاب را از اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید. و یا نسخه چاپی آن را از سایت آدینه بوک تهیه نمایید.’

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.