سفرهای ارزانتر همراه با سازمان بین المللی دانشگاهیان

0

دانشجویان و استادان دانشگاه، معمولاً هر سال به مسافرت هایی می روند.

سفر ممکن است برای استفاده از فرصت های مطالعاتی به خارج از کشور باشد.

گاهی مسافرت ممکن است صرفاً تفریحی باشد.

سفرهای کاری هم بخش قابل توجهی از مسافرت ها را تشکیل می دهند.

دیدن خانواده، به خصوص اگر شهر محل تحصیل متفاوت با شهر خودمان باشد هم معمول ترین نوع مسافرت دانشجویی است.

سازمان بین المللی دانشگاهیان، برای کاهش هزینه سفرهای شما و افزایش تعداد امکان سفر، اقداماتی انجام داده که به صورت خلاصه به آن ها اشاره می کنیم

هزینه حمل و نقل

یکی از هزینه های ثابت (صرف نظر از نوع مسافرت) هزینه حمل و نقل است. هر میزان هم تعداد سفر طی سال بیشتر باشد (مثلاً دیدن خانواده در شهر دیگر) این هزینه افزون تر می شود.

انتخاب مناسب وسیله حمل و نقل، ضمن افزایش ایمنی، کاهش هزینه را هم به دنبال خواهد داشت:

قطار

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل است. اگر به آن عادت کنید، در مسیرهای طولانی خواب راحتی هم خواهید داشت! در قطار بر خلاف همه وسایل دیگر، هر زمان که بخواهید می توانید قدم بزنید و مانع لخته شدن خون در پای خود شوید!

این روزها قطارها با امکانات و قیمت های متفاوتی وجود دارند. برای استفاده بیشتر شما از این وسیله، با شرکت قطارهای رجا صحبت کردیم و به خاطر احترامی که برای سرمایه های علمی کشور قائل هستند، تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی در نظر گرفتند.

هواپیما

حتی اگر برای سفرهای داخلی از هواپیما استفاده نمی کنید، برای مسافرت های خارجی تقریباً راه دیگری ندارید!

سایت و اپلیکیشن سفرستان، پوشش دهنده تمام پروازهای داخلی و خارجی است و برای کاهش هزینه مسافرت هوایی شما، تخفیف ۴ تا ۷ درصدی در پروازهای خارجی خود قرار داده است. پروازهای داخلی چندان جای مانور ندارد. با این حال، ۲ درصد هم در پروازهای داخلی تخفیف شامل حال شما می شود.

هزینه اقامت

اگر مسافرت خارج از کشور دارید که معمولاً قطعاً! و اگر مسافرت داخلی دارید در بیشتر موارد، هزینه اقامت هم جزء هزینه های سفر شما خواهد بود. برای کاهش هزینه های اقامت شما، سعی کردیم بهترین گزینه ها را فراهم کنیم:

هتل های ایرانگردی و جهانگردی

گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در بیش از ۴۰ شهر ایران هتل هایی با کیفیت مناسب و خدمات دهی عالی دارند. علاوه بر اینکه هزینه اقامت در این هتل ها معمولاً چندان بالا نیست، برای استقبال بیشتر جامعه دانشگاهی، میانگین تخفیف ۴۰ درصدی برای اقامت شما در نظر گرفته شده است.

پین تا پین

سایت پین تا پین، امکان رزرو هتل های داخلی و خارجی را برای شما فراهم می کند. این سایت، برای اعضای سازمان بین المللی دانشگاهیان، تخفیف ۸۰ هزار تومانی در نظر گرفته است. امیدواریم اقامت خوشی را در این هتل ها تجربه کنید.

 

علاوه بر آنچه گفته شد، خدمات مسافرتی دیگری برای اعضای سازمان وجود دارد که از طریق سایت سازمان بین المللی دانشگاهیان، می توانید از وجود آن ها مطلع شده و سفرهای ارزان تری داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.