اپلیکیشن سلامتی

0

۱) MEDISAFE

سلامتی و فراموشی برای مصرف داروی شما مشکل جدیدی نیست و برای همه اتفاق می‌افتد. اما برنامه‌هایی مانند Medisafe راه حل جدیدی را برای جمعیت بیمار با فناوری امروز ارائه می‌دهند.
پزشک معالج شما دارویی تجویز می‌کند. شما نسخه را تهیه می‌کنید. اما بعد از آن عدم مصرف داروی شما می‌تواند بسیار پرهزینه و خطرناک باشد. زیرا هزینه‌های عدم پایبندی به دارو تا ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد. جعبه‌های پلاستیکی که مادربزرگ شما استفاده می‌کردند ممکن است به شما کمک کند تا داروهای خود را مرتب نگه دارید. اما آن‌ها همچنان خانه شما را به هم ریخته نشان می‌دهند. هنوز هم یادآوری نمی‌کنند که وقت آن است که دارو خود را مصرف کنید.

این برنامه، تلفن هوشمند را به “جعبه مجازی” تبدیل می‌کند که در زمان دقیقی که قرار است داروی خود را مصرف کنید، اعلان‌ها را برای شما ارسال می‌کند. نسخه‌های خود را از زنجیره‌های اصلی داروخانه‌ها مانند Rite Aid وارد کنید یا به راحتی نسخه‌های خود (ویتامین ها و مکمل های بدون نسخه) را خودتان اضافه کنید. بیمارانی که از Medisafe استفاده می‌کنند در نتیجه مصرف داروی خود دقیقاً مطابق دستورالعمل، بهبودهای قابل توجهی در سلامتی مشاهده می کنند. به خصوص برای شرایطی مانند فشار خون بالا.

۲)MAVEN


یک “کلینیک دیجیتال” ارائه می‌دهد که ثابت می‌کند مراقبت‌های بهداشتی زنان می‌تواند بهتر باشد. از طریق Maven. زنان می‌توانند از طریق چت‌های ویدئویی و پیام‌های خصوصی با خدمات پزشکی برای کمک به نگرانی‌های بهداشت عمومی، تغذیه و درمان جسمی، سلامت روان، مراقبت‌های دوران بارداری و بعد از زایمان و مراقبت از کودکان برای خانواده خود صحبت کنند. ویزیت‌های مجازی راه حلی برای مشکلاتی مانند زندگی در یک منطقه روستایی است که گزینه‌های مراقبت‌های حضوری در آن‌ها محدود است.

۳)FITBIT


این یک برنامه رایگان است که روز و پیشرفت شما را با گذشت زمان دنبال می کند. تمرینات رایگان، برنامه های غذایی، آهنگ‌های مراقبه، ابزار خواب و موارد دیگر را بیابید و با دوستان خود در ارتباط باشید، اهداف را تعیین کنید چالش ها را شروع کنید و به یک جامعه الهام بخش بپیوندید، نشان های موفقیت کسب کنید و نقاط عطف را جشن بگیرید. با یک ردیاب Fitbit همراه شوید تا آمارهای روزانه مانند مسافت، کالری سوخته، میزان صعود و میزان زمان فعالیت را ببینید.
دریابید که چه مدت و چقدر خوب می‌خوابید، سپس کارهای روزمره خود را با ابزارهای نوآورانه خواب Fitbit بهبود دهید؛ از جمله نمره خواب شبانه، میزان خواب، یادآوری خواب و …

موسیقی گوش دهید


برای کاهش استرس، بهبود روحیه خود و ددر نهایت سلامتی، به آهنگ‌های صوتی رایگان گوش دهید. تا روز خود را به روشی بهتر شروع کنید. لحظاتی آرام ببینید و مقاصد خود را با مراقبه تنظیم کنید. یا به خواب رفتن با داستان‌ها و صداهای آرامش‌بخش کمک کنید.
مواد غذایی خود را با استفاده از ابزارهای آسان این برنامه، برای ردیابی کالری و رسیدن به وزن ایده‌آل و … مدیریت کنید و ببینید که آیا به اندازه کافی پروتئین ، چربی و کربوهیدرات دریافت می‌کنید یا نه.
با این برنامه مقالات آموزشی می‌خوانید، مشاوره می‌گیرید و با دوستان خود ارتباط گرفته، در چالش‌ها شرکت می‌کنید.

مراقب سلامتی خودتون باشید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.