تخفیف ویژه سازمانی دیجی کالا

0
دیجی کالا ، یک سایت تحول آفرین

دیجی کالا ، صرفاً یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه روند جدیدی در کسب و کارهای اینترنتی ایران به وجود آورده است. این وب سایت، بسیاری نوآوری های جدید در عرصه فروشگاه الکترونیکی داشته که توانسته الگویی برای سایرین باشد.

محتوای کاربردی برای مخاطب

هدف اولیه دیجی کالا، ارائه محتوای کاربردی جهت نقد و بررسی محصولات دیجیتال بود. به تدریج، این وب سایت به فروشگاه اینترنتی تبدیل شد، اما ماهیت متن محور خود را حفظ کرد. به همین خاطر، ضمن اینکه در حال حاضر محصولات بسیار زیادی عرضه می کند، اما همچنان پایبند به ارائه توضیحات و نقد و بررسی کامل برای هر محصول است.

تنوع چشمگیر

دیجی کالا از یک فروشگاه محصولات دیجیتالی در ابتدا اکنون به یک هایپرمارکت اینترنتی تبدیل شده است که تقریباً پوشش دهنده تمام محصولاتی است که می توانید از اینترنت خریداری کنید.

حفظ استانداردها

یکی از مهمترین ویژگی ها و نقاط قوت دیجی کالا، پایبندی به اصول و حفظ استانداردهاست. دیجی کالا به خاطر ارزان تر دادن اجناس به مشتری، به سراغ برندهای بی کیفیت، گارانتی های بی اعتبار و مجاری نامطمئن ورود کالا نمی رود.

ارسال با کمترین هزینه

سیستم ارسال دیجی کالا بدون یک به عنوان یک سازمان مستقل قابل ارزیابی است. شبکه توزیعی که همزمان با تحمیل کمترین هزینه بر مشتری، تلاش دارد تا در سریع ترین زمان نیز کالا را به دست او برساند. اگرچه، در این بین بعضاً شاهد دیر رسیدن مرسوله یا رفتار نامناسب بعضی پیک ها هم هستیم.

 

شیوه استفاده برای اعضای سازمان

دیجی کالا در یک تعامل با سازمان بین المللی دانشگاهیان از سال ۱۳۹۴، نسبت به ارائه تخفیف ویژه سازمانی به اعضای این مجموعه اقدام کرده است.

دارندگان کارت بین‌المللی دانشگاهیان می‌توانند با استفاده از پست الکترونیک و شماره‌سریال ۱۲ رقمی مندرج بر روی کارت خود، از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با تخفیف خرید نمایند. بدین‌صورت که «دیجی بن» این فروشگاه که بر روی محصولات مختلف ارائه‌شده و در خرید بعدی تا یک ماه قابل‌استفاده است، برای دارندگان کارت به‌عنوان «تخفیف در همان خرید» لحاظ خواهد شد.

تخفیف مذکور تا حداکثر یک ماه پس از عضویت افراد در سازمان بر روی آدرس پست الکترونیکی که هنگام ثبت‌نام ارائه کرده‌اند، فعال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.