سازمان هاي جهنمي و بهشتي

0

فردي از پروردگار در خواست كرد تا به او بهشت و جهنم را نشان دهد. خداوند دعاي او را مستجاب كرد. در عالم شهود او وارد اتاقي شد كه جمعي از مردم در اطراف ديگ بزرگ غذا نشسته بودند. همه گرسنه، نااميد و در عذاب بودند. هر كدام قاشقي داشت كه به ديگ مي رسيد، ولي  دسته قاشقها بلندتر از بازوي آنها بود به طوري كه نمي توانستند قاشق را به دهانشان برسانند. عذاب آنها وحشتناك بود!

آنگاه ندا آمد: اكنون بهشت را نظاره كن. او به اتاق ديگري كه درست مانند اولي بود وارد شد. ديگ غذا، جمعي از مردم، همان قاشقهاي دسته بلند و …ولي در آنجا همه شاد و سير بودند. آن مرد گفت: نمي فهمم!!! چرا مردم اينجا شادند. در حالي كه در اتاق ديگر بدبختند با آنكه همه چيزشان يكسان است؟ ندا آمد كه در اينجا آنها ياد گرفته اند كه يكديگر را تغذيه كنند. هر كسي با قاشقش غذا در دهان ديگري مي گذارد چون ايمان دارد كه كسي هست كه در دهانش غذايي بگذارد.

حالا که دانشجو شدید، فکری برای انجام کار تیمی کردید؟؟؟؟

مطمئن باشید هیچ  کدوم از ما

از همه  ما

باهوش تر

نیست.

انجمن علمی مکان مناسبی برای انجام کارهای تیمی است.

نظرتون تا  این جا چیه؟شاید بعضی از شما پیش خودتون تصورکنید که تا این جا چیز زیادی از مدیریت بازرگانی دستگیرتون نشده. اما به شما می گیم که این طور نیست؛ شما با درک همین چند کلمه کوچک، به اطلاعات زیادی در زمینه مدیریت و بازرگانی پی برده اید. شاید با حضور در کلاس ها و آشنایی بیشتر با مبانی سازمان و مدیریت و همچنین دیگر مواد درسی به اهمیت این مطالب بیشتر واقف بشید.

پس به عنوان یک پیشنهاد این ویژه نامه روبه رسم  یادگار پیش خودتون نگه دارید و بعد از یک یا دو ترم دوباره به اون نظری بیاندازید و ارزشش رو با روز اول مقایسه کنید. در خواهید یافت که برایتون ارزشمندتر شده !!!!!. چرا که این هدف ما از تهیه چنین ویژه نامه ای بوده.

بهتر است که قدم به میدان های دیگری نیز بگذاریم.

انجمن علمی همواره پذیرای شماست.

 

منبع: ویژه نامه ورودی های جدید انجمن های علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – سال ۱۳۸۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.